Športni dosežki v letu 2013

TEKMOVANJE MLADINCEV

7.10 smo izvedli tekmo za najmlajše. Tekmovalo je 14 mladincev na obali Ukmarjevega pomola. Lovilo se je ulovi-spusti. Šteli smo samo število rib. Ker so imeli trije tekmovalci po eni uri ribolova enako število rib je bil kasneje zmagovalec tisti, ki prvi ujame ribo. Sreča se je nasmehnila deklici Lauri, ki je tako osvojila pokal za leto 2013.

MARATON V IZOLI

Tokrat smo se udeležili ribiškega maratona, ki ga organizira Menola iz Izole. Zbrali smo se v petek popoldne in se na morje podali ob 17:30. Ekip je bilo 11 s po dvemi tekmovalci. V močnem maestralu smo se podali vsak na svoj konec morja in pričeli loviti. Že sama priprava na to tekmo je nekaj posebnega saj je potrebno nabaviti večje količine vabe vseh vrst. Nikoli ne veš kaj boš lovil in koliko bo te ribe. Proti večeru smo se pomaknili v ožje območje okoli Izole, ker tako velevajo pravila. Z Martinov sva najprej lovila pred san Simonom in se pomikala proti Rudi.Noč je minila dokaj mirno in v zgodnjem jutri sva se spet podala bolj na odprto morje. Ribolov se je zaključil ob 10h in ulov je pokazal, da je PLK spet najboljši. Zmagala sva predvsem z oradami in riboni. Bile so pa vmes tudi še skoraj vse ribe, ki živijo v našem morju.

DRŽAVNO PRVENSTVO NA ROKO

23. junija smo imeli državno prvenstvo v ribolovu iz zasidranega čolna na roko ali tonjo, kakor pravimo tukaj po domače. Tekmovalo je 27 ribičev iz 7 klubov. Letos smo prvič kot ekipa ostali brez medalje in osvojili leseno medaljo – 4.mesto. Vinko Mojškerc pa je osvojil drugo mesto in imel najtežjo ribo (ugor 1542g)

TEKMOVANJE V MILJAH ZA OTROKE

Tokrat smo se odpravili z ekipo osmih otrok na tekmo v Milje – Porto san Rocco. Tekmovalo je 49 otrok v 7 kategorijah. In uspeh je bil tu. Odnesli smo kar 5 medalj. Od tega tri zlate, eno srebrno in eno bronasto. Otroci so bili itak navdušeni saj so dobili tudi lepe praktičen nagrade.

POKAL MARINARESCA – MILJE

Na tekmovanju je sodelovalo 11 slovenskih ekip in 6 iz Italije. Zmagala je ekipa Menola. Vinko Mojškerc in Martin Grando sta osvojila drugo mesto. Zdenko in Bojan sta osvojila šesto mesto.

DP V LOVU RIB S SKALNATE OBALE ZA ČLANE

9.junija smo se zbrali na obali pred Žusterno ribiči iz 5. klubov. Tekmovalo je sedem ekip. Zmagala je Menola iz Izole, medtem ko je naša ekipa v sestavi Boštjan Čotar, Peter Kodre in Vinko Mojškerc osvojila tretje mesto. Boštjan je dobil tudi priznanje za največjo ribo.

17. POKAL PLK

Uspešno smo izpeljali tudi 17. pokal PLK v izredno lepem vremenu. Kakor po tradiciji, smo tudi tokrat prepustili boljša mesta gostom iz drugih klubov. Tokrat so ponovno zmagali in to že petič RD Solinar in Strunjana. S tem so nam vzeli prehodni pokal v trajno last. Druga je bila ekipa iz MRK Menola iz Izole in tretji prav tako Strunanjčani. Naši so bili četrti.

POKAL SOLINAR

24. in 25. maja smo tekmovali v koprskem in strunjanskem zalivu. Pokal Ankaran je bil v soboto na katerem so zmagali domačini, PLK1 in PLK2 pa sta bila takoj za njmi.

PLK1 – Zdenko in Martin Grando = drugo mesto

PLK2 – Rado Vidic in Aleksander Župevec = tretje mesto

V nedeljo v konkurenci 13 ekip so slavili ŠRD KIT iz Kranja. Ekipi PLK pa sta spet bili takoj za njimi.

PLK1 – Zlatko Gjerkeš in Bojan Furlan = drugo mesto

PLK2 – Vinko Mojškerc in Aleksander Župevec

19. POKAL MENOLA

19. maja je potekalo tekmovanje v naši standard zasedbi Vinko Mojškerc in Boštjan Čotar. Po štirih urah in pol se je ribolov končal in sledilo je tehtanje na katerem se je naša tehtnica ustavila pri skoraj 27kg. No, bilo je premalo za 1.mesto, vendar tudi drugo mesto ni slabo v konkurenci 19 ekip. Zmanjkalo nama je malo sreče, ki pa smo jo imeli zatem z reprezentanco U21.

Namreč, tretje mesto sta dosegla reprezentanta U21, naš Matej Šimičič Rupert in Erik, ki sta le za malo zaostala za našim drugim mestom. No kasneje sta našla v čolnu še tri menole, ki bi jih lahko celo popeljale do drugega mesta.

DP ZA MLADINCE Z ZIDANE OBALE

12. maja je bilo v Piranu – Fornače državno prvenstvo za mladince v treh kategorijah. Kadeti, mlajši mladinci in U21. Moramo se pohvaliti saj smo pobrali kar pet kompletov medalj. Kadeti so zavzeli vsa tri prva mesta. med mlajšimi mladinci imamo tretje in U21 drugo mesto.

POKAL ORADELA U13-U21

Kakor vsako leto smo se tudi letos udeležili pokala Oradela za mladince. Tekmovanje v lovu rib s palico iz obale smo se udeležili s petimi tekmovalci. Lep uspeh stav močni konkurenci, ki je bila tudi iz Hrvaške in Italije dosegla Artur Bonaca (nono je Giuliano Orlando) in Erik Rapuš (sin Arijana), ki sta v svoji kategoriji os 13 do 16 let osvojila ekipno drugo mesto.